Kampanie i Promocje

  • Coś byś zjadł? Lubella di Riso! Nowość od Lubelli, to pierwszy pouch do jedzenia! Ma całe ziarna ryżu, a w każdej tubce jest ich ponad 200! Bez dodatku cukru, w wygodnym opakowaniu, kiedy tylko chcesz! Po prostu łap to! Jedz to! Czytaj więcej »

  • Tymbark znów to zrobił! Światło dzienne ujrzał właśnie najnowszy teledysk do kultowego już utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Hit Skaldów, został tym razem przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Najnowsza wersja, jednej z najbardziej rozpoznawalnych miłosnych piosenek polskiej muzyki, wykorzystuje w tej edycji także... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska obniża ceny we wszystkich własnych hiper- i supermarketach. Inicjatywa dotyczy nawet 2 tysięcy cen produktów w każdym sklepie i realizowana jest w ramach parasolowego programu oszczędnościowego “Akcji Antyinflacja”. Klienci nie muszą już czekać na promocje czy kupony, aby kupować taniej i wygodniej. Czytaj więcej »

  • Bakalland rusza z promocją batonów zbożowych BA! w kampanii „OdkryJESZ". Zaplanowane działania zapowiadają jesienny sezon Back to School i kierowane są do uczniów, studentów i aktywnych kobiet. Zdrowe produkty Bakalland mają towarzyszyć im w nowym roku szkolnym i powrocie do regularnej aktywności po wakacjach. Kampania stanowi element rozpoczętej w marcu wielokanałowej... Czytaj więcej »

  • Biedronka wprowadza markę własną BAITZ

    Piątek, 04 sierpnia 2023

    „Żyj po swojemu” to hasło, które przyświeca nowej kampanii marketingowej sieci Biedronka z udziałem znanych influencerów. Projekt powstał z okazji wprowadzenia nowej marki własnej sieci Biedronka – BAITZ, który podobnie jak sam brand jest skierowany do pokolenia Z. W ramach kampanii influencerzy dzielą się swoimi największymi pasjami, pokazując przy tym nowe przekąski od BAITZ. Czytaj więcej »

  • „Przy produkcji tego Salami nie ucierpiał żaden osioł” – to hasło, widniejące na setkach billboardów będzie intrygowało tysiące osób w całej Polsce. Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych Serenada, startuje z projektem promującym tradycyjny ser żółty Salami ze znakiem "Jakość Tradycja", a billboardy będą przedsmakiem rozpoczynającej się... Czytaj więcej »

  • Krakus każdemu w smak do grilla

    Wtorek, 01 sierpnia 2023

    Jak karczek, szaszłyk lub kaszanka z grilla – to tylko z ogórkami Krakus! Podczas trwającego w najlepsze sezonu na grillowe przysmaki, marka Krakus rusza z najnowszą kampanią promującą swoje przetwory z ogórków jako idealne uzupełnienie spotkań w towarzyskim gronie. Czytaj więcej »

  • Bagietki, croissanty, sery, owoce morza i wina — te francuskie produkty coraz częściej trafiają także na polskie stoły. A teraz są jeszcze łatwiej dostępne, bo w dniach 28 i 29 lipca Carrefour w swoich sklepach organizuje Festiwal Kuchni Francuskiej. Jest to nie tylko okazja dla miłośników tej kuchni, ale również dla wszystkich ciekawskich, którzy pragną odkryć nowe i... Czytaj więcej »

  • Sieć handlowa Netto obniżyła ceny regularne 85 produktów, w tym tych, po które konsumenci sięgają najczęściej w ramach podstawowego koszyka zakupowego. Zmiany dotyczą wybranych produktów w kategoriach takich jak: nabiał, np. mleko, sery, śmietana, tłuszcze typu olej czy masło oraz art. sypkie – ryż. Ale to nie wszystko. Obniżki objęły również wybrany asortyment środków... Czytaj więcej »

  • Po olbrzymim sukcesie reinterpretacji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” w wykonaniu Sanah, Artura Rojka, Vito Bambino i Kwiatu Jabłoni, marka Tymbark przygotowuje kolejną niespodziankę dla fanów polskiej muzyki. Przed oficjalną premierą najnowszej wersji wystartowała aktywacja „Pod kapslem wszystko mi gra!”, w której skanując kapsle Tymbark w dedykowanej... Czytaj więcej »

  • Bracia Kacperczyk i Artur Rojek, to dwie muzyczne siły, które zderzają się ze sobą tworząc singel "Syn okiennika". Ta niezwykła kooperacja stanowi inspirację w ramach kampanii "Ekipa na Życie" Grant's. Czytaj więcej »

  • Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje", w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje. Czytaj więcej »

  • Według „Global Nutrition Report 2021” produkcja żywności jest odpowiedzialna za ponad jedną trzecią emisji gazów cieplarnianych na świecie, a niewłaściwa dieta powoduje 20-25% wszystkich zgonów u osób dorosłych[1]. Dlatego powstają takie kampanie jak „Dieta przyjazna planecie” – wspólna inicjatywa Lidl Polska i WWF Polska, której celem jest edukowanie dzieci na temat... Czytaj więcej »

  • Lato na Ryneczku Lidla

    Poniedziałek, 03 lipca 2023

    Na Ryneczku Lidla codziennie znajdziemy smaczne i świeże owoce, warzywa oraz zioła, zarówno z lokalnych upraw, jak i najdalszych zakątków świata. A już od poniedziałku 3 lipca do środy 5 lipca, na klientów sieci Lidl czekają atrakcyjne promocje na pyszne polskie truskawki, maliny, borówki, porzeczki, agrest czy czereśnie! Czytaj więcej »

  • Z dniem 1 lipca 2023r. rusza dofinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka druga edycja ubiegłorocznej kampanii promującej spożycie mleka i przetworów mlecznych. Inicjatorem przedsięwzięcia pod nazwą “Mleczna kuchnia 2” jest Związek Polskich Przetwórców Mleka. Czytaj więcej »

  • Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań. Czytaj więcej »

  • Włocławek po raz kolejny wyznacza modowe trendy

    Poniedziałek, 26 czerwca 2023

    Tym razem, we współpracy z Włodi4444, powstały brandowe wersje bomberki oraz bucket hat. Za pomocą udostępnionych na Instagramie filtrów VR, użytkownicy zdecydują, który z gadżetów zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości dla największych fanów marki. Czytaj więcej »

  • Kampania TRIBUTE DLA MISTRZÓW GRILLA to lekka i zabawna komunikacja marki, podkreślająca znaczenie wspólnych spotkań przy grillu. Dodatkowo konkurs, w którym konsumenci mają za zadanie nagrać zabawne video z grillem w roli głównej, pozwala odkryć w sobie jednego z 6 nowych bohaterów marki Kotlin. Czytaj więcej »

  • Kolejna Kobieta NAJ w kampanii Almette

    Środa, 21 czerwca 2023

    Akcja „Almette – Kobiety NAJ” to 4-odcinkowa opowieść o kobietach dających przykład niezwykłej kreatywności i prawdziwej siły. Tym razem ambasador Almette, David Gaboriaud, spotkał się, gotował… i uwieczniał dania z Dominiką Koszowską – najbardziej na świecie utytułowaną fotografką mobilną, która NAJpiękniejsze zdjęcia wykonuje smartfonem. To niewątpliwie kobieta... Czytaj więcej »

  • W Carrefour ruszają Super Tygodnie

    Środa, 21 czerwca 2023

    Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na ceny produktów, ale nie chcą rezygnować z możliwości wyboru. Dlatego Carrefour rozwijając swoje działania antyinflacyjne rozpoczął nową kampanię, pt. Super Tydzień, w ramach której klienci każdego dnia od poniedziałku do czwartku będą otrzymywać wysokie, kilkudziesięcioprocentowe rabaty na wszystkie produkty w ramach promowanej... Czytaj więcej »

  • Kampania „WATERRR – NAWADNIA” przypomina o systematycznym uzupełnianiu płynów, zwłaszcza wśród dzieci. Orzeźwiająca woda smakowa Waterrr bez dodatku cukru z zawartością soku owocowego, to idealny dodatek do wakacyjnych przygód. Czytaj więcej »

  • Wielkie uroczystości wymagają dokładnego planowania i przygotowania każdego szczegółu, aby nadać im wyjątkowy klimat. Dlatego marka Soplica przygotowała specjalny kreator etykiet, który pozwoli na spersonalizowanie butelek Soplicy i nadanie im charakteru odpowiadającego motywowi wesela, rocznicy ślubu czy urodzin. Czytaj więcej »

  • Desperados nieustannie udowadnia, że idealnie nadaje się na różne okazje. W ramach trwającej kampanii „Bierz, co chcesz” promuje orzeźwiające piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%, po które można sięgnąć w każdej sytuacji. Dodatkowo wciąż trwa największa w historii loteria Desperadosa. Czytaj więcej »

  • Międzynarodowa kampania Nestea, wypełnia radością każdy dzień! Nowa komunikacja marki odrywa ludzi od codziennego pośpiechu, pozwalając im na beztroską chwilę pełną radości. Zupełnie nowa i dynamiczna komunikacja Nestea, będzie dla marki powiewem świeżości przypominając konsumentom, że produkty Nestea to doskonały sposób na orzeźwienie. Czytaj więcej »

  • W drodze do zdrowego stylu życia liczy się każdy krok, dlatego Lidl Polska wraz z ambasadorami zachęcają do zmiany małych nawyków każdego dnia. Pierwszym krokiem jest wprowadzenie do diety większej ilości warzyw i owoców oraz częstsze picie wody. Będzie to zdecydowanie łatwiejsze z nowym, darmowym e-bookiem, dostępnym na stronie internetowej Lidl Polska. Zawiera on aż 16... Czytaj więcej »

  • Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników podczas nietypowego castingu. Popularna para aktorów niespodziewanie pojawiła się w trakcie odgrywania scen, a uczestnicy nie kryli emocji. Czytaj więcej »

  • Trwa edukacyjno-inspiracyjna kampania Lidl Polska „Zadbajmy o siebie”, której ambasadorami są między innymi Robert oraz Anna Lewandowscy. W tym tygodniu sieć zachęca do podjęcia aktywności fizycznej i prezentuje nowego, darmowego e-booka ze zdrowymi przepisami. Dołączysz do wyzwania? Czytaj więcej »

  • Marka Łowicz kontynuuje kwaśną rewolucję, tym razem w świecie muzycznym. Wraz z piosenkarką Saszan oraz producentem Francis’em, marka przygotowała piosenkę z teledyskiem dla nowej, limitowanej linii dżemów Extra Kwaśnych, w dwóch smakach - Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Czytaj więcej »

  • Marka Oreo zachęca do świętowania Dnia Ojca, poprzez wspólną zabawę i spędzony razem czas. W ramach tegorocznej kampanii marka pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbanie o nie. Z tej okazji zorganizowała wyjątkową loterię konsumencką, w której do wygrania są rodzinne wyjazdy do Legolandu oraz vouchery na zakup klocków. Czytaj więcej »

więcej artykułów